
تبریک ساده کوتاه و از ته دلم میگم تولدت مبارک. امیدوارم در کنار عزیزانت زندگیت همیشه به شادی و خوشی بگذره و به تک تک آرزوهات برسی. آرزو آرزو آرزو... نیستی و هستی یادت هست و خودت نیستی حضورت نیست و خیالت هست [چهارشنبه هفتم تیر ۱۳۹۶ | 13:36 | نویسنده: سجاد] | | ...
ادامه مطلب