دوستی هایتان را به عشق نرسانید؛به جایی که سلام دادنش سر حالتان بیاوردو قربان صدقه های بی منظورش خاص شود برایتان،به جایی که عقربه ها وقتی کنارش هستید برای گذشتن عجله داشته باشندو قهوه ها تلخ به نظرت نیایند...دوستی هایتان را به جایی که یک روز حرف نزدن با او خلقتان را تنگ میکندو احوال پرسی نکردنش حال خوبتان را بد میکند نرسانید...دوست که بمانید لااقل کنار خودتان داریدش؛قدِ یک تبریک تولد،قدِ یک گپ و چایِ عصرانه،قدِ یک شب بخیر گفتن و عزیزم شنیدن از زبانش،قدِ نعمت بودنش...به عشق که برسانیدش؛
در حسرت دوباره شنیدنِ اسمتان از زبانش هم میمانیدبقیه چیز ها که دیگر هیچ...

درست روزایی که با هم قهر بودیم من سر کار داشتم روی این عکس کار میکردم که عکس دو نفرمونو بزنم بجای این دختر پسر و سالروز آشنایی بدم بهت ولی تقدیر چیز دیگه ای نوشته بود. به هر حال تقدیم به تو
بیست و پنج سالگیت مباااارک. بهترین ها برات رقم بخوره. شاد و سرزنده باشی.
عشق قربانی غرور...
ما را در سایت عشق قربانی غرور دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 19:21