ساده کوتاه و از ته دلم میگم
تولدت مبارک. امیدوارم در کنار عزیزانت زندگیت همیشه به شادی و خوشی بگذره و به تک تک آرزوهات برسی. آرزو آرزو آرزو...
نیستی و هستی
یادت هست و خودت نیستی
حضورت نیست و خیالت هست
ساده کوتاه و از ته دلم میگم
تولدت مبارک. امیدوارم در کنار عزیزانت زندگیت همیشه به شادی و خوشی بگذره و به تک تک آرزوهات برسی. آرزو آرزو آرزو...
نیستی و هستی
یادت هست و خودت نیستی
حضورت نیست و خیالت هست

ما را در سایت عشق قربانی غرور دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18