من: دوس داری بریم داخل نگاه کنیم؟
-آره... کاش الان عروسیمون بود.
+ سلام خانم میخواستیم قیمت کرایه لباساتونو بدونیم( خنده های تو...)
مغازه دار: مبارک باشه کی عروسیتونه انشاالله؟
+: معلوم نیست فعلا اومدیم فقط پسند کنیم...
اما... داماد هم پسند نشد...

[جمعه بیست و هفتم اسفند ۱۳۹۵ | 2:54 | نویسنده: سجاد]
ما را در سایت عشق قربانی غرور دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134