سی سالگی

خرید بک لینک

واقعیت اینه که سی سالگی اصلا خوشحالت نمیکنه سنیه که ادم دهه گذشته عمرشو مرور میکنه 20 تا 30 سالگی اوج شور و گرمی و انگیزه و جوانی هر کسیه 30 ساله که بشی درست روز تولدت همه اون ده سال رو مرور میکنی هدف هایی که در سر داشتی و الان در سی سالگی باید بهشون رسیده باشی ولی افسوس که حسرت سپری شدن بسیاری از فرصتهای خوب و لحظههای نابی که دیگر به دست نخواهد آمد نصیب ادم میشه. تار موهای سفیدی که تو اینه میبینی نشان از حسرت ها داره. 30 ساله که بشی دوس نداری تولدت رو کسی بدونه ...

س. ق

[جمعه هجدهم فروردین ۱۳۹۶ | 5:28 | نویسنده: سجاد]

عشق قربانی غرور...

ما را در سایت عشق قربانی غرور دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت: 21:42

صفحه بندی